czerwca 11, 2018

Broken silence

Broken silence
Autor: Natasha Preston
Wydawnictwo: Feeria Young
Strony: 384


„Broken Silence” to druga część z cyklu „Silence” opowiadająca dalsze losy Oakley, którą dane było nam poznać w pierwszej części tomu. Podczas którego poznawaliśmy skrywaną przez dziewczynę tajemnice, która jak się zdawało, nie może nikomu wyjawić, gdyż skończyłoby się to dla całej rodziny źle, gdyby prawda wyszła na jaw. W tej części dowiadujemy się, że akcja toczy się cztery lata po wydarzeniach z pierwszego tomu. Wraz z matką i bratem mieszkają w Australii, jednak czas, kiedy to mieli spokój, kończy się nieuchronnie z datą procesu, podczas którego wszystko dobiegnie końca. Dziewczyna postanawia wrócić do Anglii i zakończyć wszystko ostatecznie. Jednak czy ta podróż będzie łatwa, gdy do świadomości wrócą dawne uczucia. Uczucia Oakley nie zniknęły względem Cole’a, jednak jak to jest z nim? Czy dalej potrafi względem dziewczyny otworzyć swoje serce? Czy czeka ich wspólna przyszłość? Jeden problem się zamyka, a tworzą następne, gdy uczucia stoją na pierwszym planie.

Od momentu, gdy skończyłam czytać pierwsza część, nie byłam pogodzona z faktem, że musiało się to tak skończyć, że sama dziewczyna wyjechała poza kraj, by gdzieś zupełnie indziej zacząć swoje życie. Bałam się z tego powodu, że gdy wróciła na czas procesu do Anglii miłość, jaka była między nią a Colem nie przetrwa próby czasu i w żaden sposób nie będzie im pisana przyszłość. Sam on zaś przez te lata, skończył naukę, ma swoją wymarzoną pracę, a teraz planuje kupić dom. Gdy dochodzi do ich ponownego spotkania, dostrzega w dziewczynie wiele zmian, jest zdeterminowana, pewna siebie, odmieniona, jednak dalej jest to osoba, która kocha. Przez całą akcję kibicowałam im, by się udało, gdyż chyba bym nie przeżyła, jeśli wszystko by się skończyło źle. Dostrzegałam wiele zmian, które wpłynęły na cały przebieg książki pozytywnie. Znów z chęcią czytałam dalsze losy Oakley. Podobała mi się ta ewolucja, jaka przeszła jej postać, to, że nie jest statyczna, zaś całej to historii dawało smaku, dzięki któremu czytało się przyjemnie.

Ponadto, co mnie pozytywnie zaskoczyło, w książce znajdziemy bonusową opowieść „Silence Night”, w której jeszcze przez krótką chwilę jest nam dane obserwować losy naszych bohaterów. Jest to pozycja, po którą bez wątpienia warto przeczytać, zobaczyć jak jest pełna emocji, zarówno tych dobrych, jak i złych, jak potrafi być pełna ciepła i miłości opowieścią, która bez zająknięcia, przyjemnie mi się czytało i niezmiernie mi miło ją wam polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger