czerwca 11, 2018

Wszechświat i ja

Wszechświat i ja
Autor: Anderl Sybille
Wydawnictwo: Feeria Science
Strony: 256 


Wraz z rozwojem technologi dostajemy coraz to więcej odpowiedzi, które kreują nasze wyobrażenie o wszechświecie. Jednak jak zawsze w parze z jedną odpowiedzią powstają kolejne pytania, na które trzeba znaleźć jakieś sensowne wytłumaczenie. Dzięki to właśnie ludziom, którzy odkrywają kosmos, posiadamy rozmaite informacje i kreują nasze spojrzenie na ten odległy i w ciągu dalszym tajemniczy świat. Jednak czy kosmos tak naprawdę wygląda? Może jest szansa inaczej spojrzeć na ów świat?


Młoda astrofizyczka Sibylle Andrel pozwala nam zobaczyć prace astrofizyków od zaplecza. Jak w ogóle dokonują takich badan, odkryć, które nie raz zaskakują inne osoby, gdy informacja pójdzie w świat? Wraz z nowymi możliwościami, jakie daje im technologia, mogą wręcz bawić się w kosmicznych detektywów. Bo kto by z nas nie chciał odkryć czegoś nowego? Czegoś, czego jeszcze nikt przed nami jeszcze nie zdążył zobaczyć, zaś my możemy to pokazać innym i na nowo zainteresować tym gwieździstym światem. Wszystko to tylko by móc lepiej zrozumieć do tej pory niezrozumiałe rzeczy, by pokazać, że to, co jest za atmosfera, nie jest tylko straszną nicością, a w ten w naszej głowie powstają obrazy, które na nowo chcą nam pokazać nieznane rzeczy.

Sama dzięki tej książce zatraciłam się na nowo w kosmosie, gwiazdach. W sposób, jaki Pani Andrel potrafiła przekazać wiedze, jaką zdobyła w zawodzie, jest niesamowitą historią, opowieścią, która bez żadnych trudnych fizycznych zwrotów zaciekawiła mnie, potrafiła porwać, a przede wszystkim nie odpychała. Jestem z tej książki niezmiernie zadowolona, że mogła trafić w moje ręce, gdyż od zawsze mnie interesuje astronomia, świat za chmurami, zaś przekazana ciekawa treść w przystępny sposób jeszcze bardziej pogłębiła moje zainteresowanie. Przez co ja sama z wielką ochotą ją wam niezmiernie polecam, naprawdę warto po nią sięgnąć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger