lipca 19, 2017

"Sztylet rodowy" Aleksandra Ruda

SZTYLET RODOWY



Wydawnictwo: Papierowy Księżyc
Autor: Aleksandra Ruda
Stron: 368



Przychodzę dzisiaj do Was z książką, która była dla mnie niezwykłym zaskoczeniem. Oczywiście pozytywnym! Zacznijmy od fabuły:


Wojna się skończyła a możliwość zdobycia chwały i tytułów wraz z nim. Żeby zarobić trochę miedziaków trzeba się chwycić każdej pracy, jaką jest tylko możliwa. Mila, córka kupca, zachęcona przez ofertę od samego króla, zostaje królewskim posłańcem. Pech chciał; że trafia w dziwne towarzystwo co gorsza dowiaduje się, że wraz z nimi będzie musiała spędzić ponad pół roku na podróży po kraju i sprawdzaniu dokumentów podatkowych. 

Zakochany szalenie troll, strachliwy krasnolud, elf, który stylizuje się na mroczną postać, zadufaną w sobie wojowniczkę, która pała miłością do tajemniczego kapitana biorącego również udział w wydarzeniach jako jeden z bohaterów. Jak tu wypełnić powierzone zadanie? Jako jedyna z nich wydaje się, że ma trochę oleju w głowie, będąc dobra osoba o silnym kręgosłupie i to ona jest w stanie utrzymać ich w ryzach. 

Aleksandra Ruda postarała się, by każda postać dokładnie przedstawić, wykreować, przez co nie trzeba wiele wysiłku, by widzieć ich wręcz przed oczyma, wiedzieć, jacy są naprawdę i to jest jeden z tych wielkich plusów opowieści.

Jednak i nie same postacie w tej książce są na wysokim szczeblu, również i przedstawiona historia wciąga od pierwszych stron, a mieszanka przygód z wielkim poczuciem humoru zawartym w dialogu pełnych uwag, dowcipów i wielu innych atrakcjach czytelniczych, sprawiała, że nie raz się wybuchało śmiechem. Dzięki temu książka nabiera swojego charakteru, dawno się z tak dobra książka przygodowa nie spotkałam, by pochłonąć ją jednego wieczoru, przez co nie mogę się doczekać na następną część. 

Okładka również bardzo cieszy czujne oko czytelnicze, mimo swej prostoty.


Książkę w bardzo korzystnej cenie znajdziecie tu:
https://platon24.pl/ksiazki/sztylet-rodowy-tom-1-114414/


Za możliwość recenzji bardzo dziękuję:
Ja za to z całego serca mogę Wam polecić platon24! Sama bardzo często składam tam z zamówienia z powodu świetnych rabatów, które sięgają zwykle 35% i jeszcze więcej! Wysyłka zaś jest błyskawiczna, a bezpłatny odbiór jest możliwy w Warszawie.



18 komentarzy:

  1. Musze sprobowac, wczesniej kupowalem na innych stronach ale z tego co polecasz widze ze i dalej mozna znalezc o wiele lepsza ksiegarnie :)
    Co do recenzji zachecajco jak zawsze brzmi, to zaskakujace jak wiele masz roznorodnosci we swoich zbiorach i mozna zawsze cos nowego przeczytac i nie drazyc tego samego gatunku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabuła wydaje się ciekawa. Nie przepadam za polskimi autorami, ale może kiedyś przeczytam. Obserwuje, świetny blog!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Krasnoludy i elfy to niestety nie mój klimat :(

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabuła jak najbardziej w moim guście, gdyż uwielbiam elfy, krasnoludy i średniowieczne czasy. Nie słyszałam nigdy przedtem o tej książce. A co do tej księgarni internetowej, to chętnie zajrzę, gdyż rabaty bardzo kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantasy to gatunek, od którego zaczynałam przygodę z czytaniem. Odeszłam od niego na rzecz innych, ale klimaty zamków, królów i elfów nadal kocham, gdzieś w głębi serduszka. Po Twojej recenzji brzmi naprawdę zachęcająco! :)

    Pozdrawiam,
    S.
    nieksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta książka od dawna mnie ciekawi. Szczególnie elfy, które nigdy mnie nie znudzą w powieściach. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej serii i nawet miałam ochotę po nią sięgnąć. Ciągle jednak nie mogę się przekonać. Może po Twojej recenzji wreszcie mi się uda :). Dopiero dziś trafiłam na Twój blog, bardzo mi się tu podoba. Oczywiście obserwuję i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka w kolejce w takim razie. ❤️

    paulina-czyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger