lipca 09, 2017

Chłopak, który o mnie walczył


Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Stron: 336




Chłopak, który o mnie walczył”, jest to książka autorki Kristy Moseley, jak równie kontynuacja książki "Chłopak, który chciał zacząć od nowa". Książki tej autorki są naprawdę przyjemne i lekkie, idealne, jeśli nie ma się ochoty na ciężką lekturę. Ta pozycja opowiada akurat o dalszych losach Ellie i Jamiego którzy po rozstaniu znów się spotykają, a los daje im ponowna szanse na odbudowanie związku oraz wielkiej miłości, która kiedyś się między nimi zrodziła.

Ellie pochodzi z dobrego domu, czego przeciwieństwem jest Jamie, chłopak, który dopiero wyszedł z więzienia i należał do gangu złodziei samochodów. Teraz chce wrócić do normalnego życia. Dwa przeciwieństwa ludzi, mimo tego zakochują się w sobie i tworzą ze sobą idealną parę. Jednak mroczna przeszłość Jemiego przeszkodziła im w dalszym związku. 

Ellie zaczyna zupełnie nowe życie, w nowym miejscu, z nowym mężczyzna. Jedynie tragedia rodzinna zmusza ją do powrotu do rodzinnego miasta. Co daje ponowna szanse na odbudowanie starej miłości. Kobieta uświadamia sobie jak bardzo tęskniła za dawnym miejscem zamieszkania Jamie dowiadując się ze Ellie jest w mieście za wszelką cenę stara się walczyć o nią. Doświadczając już raz bólu związanego ze stratą dziewczyny nie podda się, póki znów nie będą razem. Jednak czy mroczna przeszłość chłopaka nie będzie znów przeszkodą by Ellie była z nim?

Książkę czyta się niezwykle szybko, a wypływają na to czcionka, która jest większa, a także ilość stron, która nie jest duża. Czyta się również płynnie i lekko, a co najważniejsze nie zauważyłam jakiś przesłodzonych momentów, które potrafią często grać mi na nerwach. 

Ból cię wzmacnia; czujesz, że wciąż żyjesz. Może być twoim sprzymierzeńcem, kiedy jesteś w środku martwy.Kirsty Moseley

19 komentarzy:

  1. Chyba brzmi dla mnie zbyt płytko i banalnie :(

    Pozdrawiam,
    S.
    nieksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja ciekawa, siegne z mila checia zeby sie odprezyc przy czyms lekkim ^-^

    darkanbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie niestety pierwszy tom nie przypadł do gustu, choć nie wykluczam, że kiedyś zapoznam się z kontynuacją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze nic z książek tej autorki i chyba muszę w końcu nadrobić zaległości :D

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą autorkę ale niestety jeszcze nie miałam okazji kupić wszystkich jej książek i przeczytać.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    https://gosiaandbook.blogspot.com/2017/07/wywiad-agareads.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tym jaką porażką okazał się dla mnie "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" nie mam zaufanie do tej autorki, a już w szczególności do jej książek, które tytułem nawiązują do mojego rozczarowania. Także chyba podziękuję

    Pozdrawiam
    Babskie Czytanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie późniejsze książki autorki są warte większej uwagi :)

      Usuń
  8. Nie czytałam żadnej książki tej autorki, chętnie to zmienię :) Poszukam jej książki w bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedna z moich ulubionych autorek. :D Przeczytam jak tylko skończę "Nic do stracenia", które nawiasem mówiąc bardzo Ci polecam jak nie czytałaś.
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaję się bardzo ciekawa. Napewno przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie takich "lekkich" pozycji brakuje w mojej biblioteczce :)
    Pozdrawiam,
    maobmaze

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger