kwietnia 13, 2017

Wstęp.

                                               Dzień dobry wszystkim!


Bardzo długo zastanawiałam się czy zakładać bloga, gdyż byłam pewna, że i tak nikt się nim nie będzie interesował. Jednak nie mogłam się oprzeć pragnieniu posiadania go, więc postanowiłam, że chociaż spróbuję. Bardzo dziękuję tym, którzy mnie do tego popchnęli i zachęcili. Oczywiście wszystko będzie poświęcone moim ukochanym książkom. W końcu książkoholizm życiem! Będzie mi ogromnie miło jeśli mnie zaobserwujecie bądź zostawicie coś po sobie i każdemu z góry dziękuję z całego serduszka.❤

8 komentarzy:

  1. Witaj! Czekam na pierwszą recenzje i życzę powodzenia!

    Jeśli masz chęć, zapraszam do siebie: annrecenzuje.blogspot.com

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Twój blog na pewno będzie często przeze mnie odwiedzany <3

      Usuń
    2. Dziękuję :* A Twój przeze mnie :)

      Usuń
  2. Już czuję, że będzie tutaj strasznie przytulnie i miło mi będzie wracać na tego bloga ♥
    Trzymaj się cieplutko!

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa, Ty również ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger