kwietnia 22, 2017

Kumpelka 


Poznajemy czwórkę bohaterów Wodnika, Lansera, Kowboja oraz Bułę-jedyną dziewczynę w całej ich paczce. Trzymają się razem i nie ma mowy o jakiejkolwiek rozłące. Aż do pewnego wydarzenia… Toni, gdyż takie imię ukrywa pod ksywką Buła wpada na „genialny” pomysł przed ostatnim rokiem szkoły. W rezultacie czego trafia do żeńskiego liceum. Aby ukazać to jaką udręką jest to dla Toni trzeba wiedzieć, że jest totalną chłopczycą. Nie ma takiej rzeczy, której się brzydzi, uwielbia obecność chłopców i nigdy nie dba o swój wygląd, który jest ostatnią rzeczą o jaką zaczęłaby się martwić. Pod spódnicą w szkolnym mundurku nosi sportowe spodenki. Może dlatego też tak trudno okazać jej rosnące uczucie do Wodnika? Podczas gdy ona przeżywa mękę za męką w swojej nowej szkole pełnej wymalowanych dziewcząt cała paczka zaczyna mieć dla siebie coraz mniej czasu. Odwołują umówione spotkania, mają masę własnych problemów, które ograniczają im czas na wygłupy. Buła zaczyna coraz bardziej odczuwać rozpad grupy, jakby tylko jej zależało na dalszej przyjaźni. Główna bohaterka jednak za nic nie odpuści i wpada na kolejny pomysł. Tym razem z założeniem firmy, w której wykorzysta i dziewczyny z żeńskiego liceum i swoich męskich przyjaciół. Toni zyskuję popularność w szkole, a firma powoli rośnie.
Jednak wiadomo, że wszystko, co na pozór idealnie kiedyś się kończy. Jak skończy się ta cała historia? Czy Toni uda się uniknąć większych kłopotów? Na wszystkie pytania możecie znaleźć odpowiedź w tej książce.

Książka młodzieżowa, więc wiadomo, że porusza tematy i problemy adekwatne do młodzieży. Także kolejna z tych, przy których czytaniu można zwrócić uwagę na różne trudności wśród nastolatków w dzisiejszym świecie. Co do mojej oceny to książka jest naprawdę przyjemna i miła w czytaniu. Mknie się przez strony bardzo szybko, a akcja rozkręca się z każdym rozdziałem. Zdecydowanie przyjemna lektura dla miłośników literatury młodzieżowej, prostej i przyjemnej w czytaniu. Starszym osobom pewnie nie przypadnie do gustu, ale kto wie? Może właśnie ją pokochają.

10 komentarzy:

  1. Polecę mojej młodszej siostrze, może jej się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie sięgnę po tę książkę, kiedy będę szukała czegoś "na odstresowanie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie jej nie kojarzę, ale przyjrzę się jej w wolnej chwili :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam ostatnio, że ludzie jej jeszcze za bardzo nie kojarzą. I dziękuję za komentarze dzięki temu odkryłam Twojego genialnego bloga! <3

      Usuń
  4. Cieszy mnie ze pisanych jest coraz więcej książek dla młodzieży, może to zachęci młodych czytelników do sięgnięcia po literaturę, jak bedą mieć większy wybór. Rewelacyjny blog, ciekawe recenzje, przecudowne zdjęcia. Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie
    Pozdrawiam

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również. Rozpiera mnie radość gdy widzę jak inni zaczynają czytać! Uciekam do Ciebie! <3

      Usuń
  5. Ja spasuję, że polecę tę książkę mojej nastoletniej bratanicy. Myślę, że przypadnie jej do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger