kwietnia 14, 2017

               

Pomyślałam, że na początek mojej przygody będzie to idealny post abyście mogli się troszkę ze mną zapoznać ♡
  1. Nigdy nie kupuję książek stacjonarnie. Zawsze robię to przez internet, gdyż uważam, że tak jest o wiele taniej.
  2. Kiedyś każda książka w mojej biblioteczce musiała wyglądać idealnie jakby dopiero co była kupiona. Dzisiaj nie przykładam już do tego takiej wagi, a nawet lubię widzieć, że była ona czytana.
  3. Uwielbiam zapach książek, ale nie oszukujmy się… jest jakaś osoba, która tego nie lubi?
  4. Moje największe zamówienie książkowe wynosiło 21 nowych książek, a cała paczka ważyła kilkanaście kilo i nie byłam w stanie jej unieść.
  5. Kocham robić książkowe zdjęcia i prowadzić swojego Instagrama, a także podziwiać inne cudowne profile.
  6. Czytam tylko książki papierowe do tych elektronicznych nadal się nie przekonałam i nie sądzę abym kiedyś to zrobiła. Chociaż wszystko jest możliwe…
  7. Kiedyś książki wypożyczałam tylko z biblioteki, lecz potem zaczęłam je stopniowo kupować i od dłuższego czasu z biblioteki nie korzystam w ogóle. Uwielbiam mieć wszystkie książki w swojej biblioteczce i móc w każdej chwili do nich wrócić.
  8. Moja większa przygoda z czytaniem zaczęła się wtedy, kiedy panie w podstawówce zaprowadziły nas do biblioteki miejskiej. Oszalałam widząc tyle książek w jednym pomieszczeniu. Była wtedy straszna ulewa i nie mieliśmy jak wrócić do szkoły dlatego rodzice musieli nas odebrać. Zaciągnęłam mamę za rękę i jeszcze tego samego dnia kazałam jej założyć dla mnie kartę czytelniczą.
  9. Wcześniej książki czytałam o wiele rzadziej, a raczej z czytaniem było jeszcze ciężko i zawsze robiła to mama.
  10. Staram się nie czytać kilku książek jednocześnie, ale czasami jest to dla mnie niewykonalne.
  11. Uwielbiam zakładki wszelakiego rodzaju i całe ich tony walają się po moim pokoju oraz w różnych książkach.
  12. Zaznaczam ciekawe fragmenty w książkach bądź cytaty kolorowymi znacznikami.
  13. Nie jestem ograniczona konkretnymi gatunkami. Czytam wszystko na co w danej chwili mam ochotę.
  14. Książki bardzo chętnie pożyczam innym.
  15. Mogę pić i jeść przy czytaniu zwłaszcza jeśli książka wciągnie tak mocno, że nie jestem w stanie się od niej oderwać nawet na chwilkę.
  16. Kiedyś bardzo często miałam kaca książkowego teraz jednak zdarza się to bardzo rzadko. Na całe szczęście!
  17. Mam wielu książkowym mężów, a ich ilość ciągle się powiększa.
  18. Zawsze zachwycam się mapami w książkach, lecz gdy już dochodzi do czytania zapominam o nich i w ogóle z nich nie korzystam.
  19. Prowadzę dziennik, w którym mam wypisane wszystkie książki do kupienia oraz te do przeczytania, które już znajdują się w mojej biblioteczce.
  20. Do szału doprowadzają mnie trójkąty miłosne w książkach.
  21. Wielką miłością pałam do książek w twardej oprawie bądź w obwolucie.
  22. Moja biblioteczka liczy coś około 300 pozycji.
  23. O książkach mogłabym gadać w kółko i wszystkich namawiać do ich czytania. Dzięki mnie moja przyjaciółka pokochała książki.
  24. Podobno bardzo szybko pochłaniam książki.
  25. Mam masę nieprzeczytanych książek na półce.

2 komentarze:

  1. Spora sumka książek ;) Uwielbiam twarde oprawy <3<3<3 Obserwuję i postaram się często wpadać.
    Pozdrawiam
    mylovearebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nigdy nie kupuję książek stacjonarnie. Zawsze idę tylko pomacać nowości, a potem robię zamówienie za 2/3 ceny okładkowej. No chyba że kosze w auchan się liczą?
    I ja znowu nie cierpię pożyczać książek innym, to mój koszmar!

    Pozdrawiam ;)
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger