sierpnia 28, 2017

Prokurator

Prokurator



Wydawnictwo: Akurat
Autor: Paulina Świst
Stron: 320


O Prokuratorze słyszałam tak dużo skrajnych ze sobą opinii, że po prostu nie miałam wyboru jak sama sięgnąć po tę książkę. Lubię wyrabiać sobie własną ocenę na temat różnych książek. 

Kinga Błońska prowadzi zwyczajne życie, w którym nic się złego nie dzieje, od kilkunastu lat jest z tym samym mężczyzna, a na sali sądowej jako adwokatka odnosi sukcesy. Do czasu aż los przestał jej sprzyjać, gdyż dostała do prowadzenia sprawę groźnego przestępcy, na którego mówią „Szary”. Który jak to się dowiadujemy jest jej przyrodnim bratem, kobieta nie chce miec z nim nic wspólnego.
Jednak to nic z tym, co spotyka ją w domu, przyłapuje swojego męża na zdradzie, wywraca to jej życie do góry nogami, nie mogąc pogodzić się z krzywą , stara się odreagować to w jak najprostszy sposób. Wybiera się na dyskotekę, gdzie postanawia pójść na całość i zapomnieć o minionych tygodniach. Poznaje tam Łukasza, z którym tuż po chwili spędza upojną noc w jego domu.
Lecz ciąg pechowych zdarzeń w żaden sposób nie minął, gdyż dowiaduję się, że przygoda którą przeżyła, odbije się na niej jeszcze mocniej. Ponieważ Łukasz jest prokuratorem, który prowadzi sprawę wobec jej brata.


Coraz częściej sięgam po książki naszych autorów i cieszę się, że tak się dzieje gdyż kiedyś unikałam ich żarliwie. Ciężko mi określić gatunek do jakiego powinna zaliczać się ta pozycja gdyż moim zdaniem najlepiej mieściłaby się w kryminale, romansie oraz erotyku. Co do samej książki to mam do niej mieszane uczucia, najbardziej w kwestii przedstawienia prawniczego świata. Czy naprawdę to tak funkcjonuje w naszym świecie?  Sceny seksu a także liczne wulgaryzmy na pewno sprawiają, że książka jest zdecydowanie kierowana do starszego odbiorcy. Jak już wspomniałam moje uczucia są mieszane, ale nie żałuję, że się z nią zapoznałam. A nawet wiedząc co mnie spotka zrobiłabym to ponownie. Wielką zaletą jest to, że książkę czyta się niesamowicie szybko, a dodatkowo na pewno nie zabraknie nam akcji. Jeśli lubisz podobne historię to śmiało po nią sięgaj!

Tu kupisz w dobrej cenie:
https://platon24.pl/ksiazki/prokurator-122718/

 Ślicznie dziękuję za książkę:
Ja za to z całego serca mogę Wam polecić platon24! Sama bardzo często składam tam zamówienia z powodu świetnych rabatów, które sięgają zwykle 35% i jeszcze więcej! Wysyłka zaś jest błyskawiczna, a bezpłatny odbiór jest możliwy w Warszawie.

11 komentarzy:

  1. Zainteresowała mnie ta książka "od pierwszego wejrzenia", ale przez tak różne recenzje, boje się, że się rozczaruje. Poza tym ja erotyków nie lubię, a skoro ma coś w sobie i z tego gatunku to chyba odpuszczę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna bardzo chcę przeczytać tą książkę. Może niedługo w końcu ją dorwę! :)

    Pozdrawiam,
    http://pattzy-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zaintrygowała erotyczna strona tej powieści. Liczne wulgaryzmy, które się w niej pojawiają również brzmią dla mnie kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te sceny seksu nieco mnie odstraszają, ale świat prawniczy kusi. I co tu robić ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam na nią wielką ochotę. Potem pojawiały się mieszane opinie, ale chyba naprawdę najlepiej przekonać się na "własnej skórze', czy się podoba czy nie. Może kiedyś poznam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger