sierpnia 23, 2017

Angielka.

ANGIELKA

Wydawnictwo: Insignis
Autor:Katherine Webb
Stron: 480



Nowa książka Katherine Webb „Angielka” opowiada nam o losach Joan Seabrook, która została dopiero co archeolożka. Postanawia spełnić swoje marzenie z dzieciństwa i wyrusza do odległego kraju, do Arabii, w której chce odkryć wszelkiego rodzaju skarby, jakie kryją tamtejsze ziemie. Wpierw dziewczyna chce wyruszyć do pustynnego fortu Jabrin, gdzie ponoć wiele może odnaleźć kosztowności i zostać sławną archeolożka tak jak Maude Vickery, której to jest wielką idolką.

Jednakże cała podróż nie będzie taka łatwa, jak mogłoby się wydawać. Oman to kraj zacofany, z powodu licznych konfliktów i tajemnic, jakie w sobie skrywa. Przez co podróż do Jabrin może nigdy nie dojść do skutku. Gdy nawet sama Maude, która udało się dziewczynie poznać osobiście, sprawiła, że w dziewczynie umarła cała ambicja, jaką posiadała do tej pory.

Odkąd Joan poznała swój autorytet, jej życie się wywraca do góry nogami, gdyż zacieśniające się relacje między dwójką kobiet sprawiają, że dziewczyna ma coraz więcej wątpliwości co do działań starszej już kobiety. Jednak po uświadomieniu sobie kilku spraw nie było już odwrotu, gdyż sobie uświadomiła, że jest tylko marionetka w rekach kobiety, która wykorzystała jej naiwność.

Katherine Webb pod całą powieścią ukryła wiele, cennych informacji dla czytelnika pokazując nam, jak natura człowieka jest nie raz zaskakująca i jak wiele człowiek zrobi dla swoich marzeń, ambicji czy chociażby dla samej zemsty, wykorzystując nawet inna osoba. Co mnie zaskoczyło, nawet i pozytywnie, miłość w tej książce nie grała głównej roli, a tylko pokazała nam, co z jej powodu możemy zrobić i jak mocno ona oddziałuje na nasze decyzje. 


Polecam tę książkę każdej osobie z powodu historii, jaka została przedstawiona, jak również drugiej warstwy, w której są pokazane ludzkie zachowania, które w tej książce zostały prześwietnie przedstawione.

7 komentarzy:

  1. Czytałam i bardzo podobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie dość trudno było przebrnąć przez tę powieść, gdyż spodziewałam się zupełnie czegoś innego niż dostałam. I owszem, gdybym była przygotowana na to, że nie jest to historia pełna akcji, pewnie bardziej bym ją doceniła.
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na konkurs, w którym do wygrania jest książka “Fałszywy pocałunek”

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszy mnie to, że wątek romantyczny nie gra tutaj głównej roli. Bardzo lubię motyw podróży i chętnie przeczytam książkę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, cały czas myślałam, że to taka cieniutka opowiastka, a teraz widzę tu prawie 500 stron :o Niby zapowiada się nieźle, ale przeraża mnie trochę, że może być za dużo opisów z tych wyjazdów, bo wtedy mi się strasznie dłużą książki :|

    www.claudiaaareads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje klimaty. Bardzo chcę ją przeczytać.

    Pozdrawiam.
    Kasia
    http://ebookowe-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tej książki i planuję w niedługim czasie zabrać się za nią!

    Zapraszam od mnie: paulina-czyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli naprawdę ta książka jest taka jak mówisz to nie mogę się doczekać aż dostanie się w moje ręce i będę mógł ją przeczytać! ^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger