sierpnia 24, 2017

Bez serca.

Bez serca
Wydawnictwo: Papierowy Księżyc
Autor: Marissa Meyer
Stron: 511



Autorka książki „Bez serca” zabiera nas w niesamowitą historię o Cath Pinkerton, która wszystkim, którzy czytali „Alicje w krainie czarów”, znana jest jako Królową Kier. Opowiada nam o jej przeszłość i tym jak stała się tak okrutną, bezwzględną kobietą, która lubiła ścinać wszystkim głowy. Rzadko kiedy, spotykam się z motywem w książce by dobra postać, zmieniła się w zły charakter, który będzie późniejszym postrachem dla całej Krainy Czarów. Z tego względu, gdy tylko książka trafiła w moje ręce, wiedziałam, że muszę niezwłocznie się za nią zabrać. Gdy sam opis już intryguje i nasuwa się jedno pytanie, które każdego na pewno ciekawi. Dlaczego kobieta, która była tak kochaną osobą, teraz jest podłą królową, którą każdy z chęcią obalił z tronu?

Cath jest prześwietną piekarką, o czym każdy wie, kto, posmakował jej prześwietnych placków. Marzy o tym, by wraz z najlepszą przyjaciółka, założyć piekarnie by jej wypieki były słynne w całej krainie Kier. Jednak jej marzenia nie mogą zostać zrealizowane, jej matka uważa, że jest to głupie i nierozważne, gdy sam jeszcze nieżonaty król Kier jest nią zainteresowany i na pewno będzie chciał ją poślubić za niedługo na balu, jaki się odbędzie. Dziewczyna jednak nie marzy o tym, by zostać żoną bogatego króla i posiadać wszystkiego bogactwa, jakie jej mąż na pewno posiada. Pragnie prawdziwej miłości, która nadejdzie sama z siebie, bez zmuszania ją do niczego. 
Dzieje się to na balu przygotowanym przez króla gdzie poznaje błazna Jesta, przystojnego mężczyzna, który skrywa wiele w sobie tajemnic, który skrada serce dziewczyny. Cath staje przed wyborem czy ma wziąć los w swoje ręce, czy dalej rodzicom pozwolić sobą kierować. 

Podejmuje decyzje, co się wiąże z tym, że musi uciec z balu, gdy dobrze się domyśla, że właśnie na nim król będzie się chciał jej oświadczyć. Podczas ucieczki poznaje Jesta, który wobec niej również okazał swoje uczucia. Przez co między dwójką się rodzi namiętny romans, o którym nikt się nie może dowidzieć. 
Książka Marissy Meyer zachwyca pod każdym względem. W żaden sposób się na niej nie zawiodłam, a także mnie zaskoczyła mnie całą metamorfozą dziewczyny. Im bardziej się zagłębiało w akcje ona, tym bardziej mnie zaskakiwała. Gdy skończyłam książkę, byłam pod wielkim zaskoczeniem tego, jak prześwietną lekturę właśnie przeczytałam. Samo pióro pisarki jest lekkie a w sposób, jaki pisze, zachęcał mnie, aby przeczytać jej jak najwięcej w jak najmniejszym czasie. Kto jeszcze miał dylemat, by sięgnąć po tę książkę, z czystym sumieniem mogę wam ją polecić, gdyż jest to niezapomniana przygoda, którą warto samemu przeżyć.

Książkę w bardzo dobrej cenie znajdziecie tu: https://platon24.pl/ksiazki/bez-serca-123405/

Za książkę bardzo dziękuję:



Ja za to z całego serca mogę Wam polecić platon24! Sama bardzo często składam tam zamówienia z powodu świetnych rabatów, które sięgają zwykle 35% i jeszcze więcej! Wysyłka zaś jest błyskawiczna, a bezpłatny odbiór jest możliwy w Warszawie.

8 komentarzy:

  1. Czytałam już wiele pochlebnych opinii na temat tej pozycji i już czuję się aż nazbyt zachęcona. Twoja recenzja jedynie potwierdza mój słuszny wybór. A z platon24 chętnie się zapoznam, gdyż doceniam księgarnie oferujące rabaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zainteresowałam Cię książką jak i księgarnia :)

      Usuń
  2. Wstyd przyznać, ale nie czytałam Alicji. Jednak oglądałam film i bardzo mi się spodobał, a Królowa Kier jest bardzo ciekawa postacią. Z chęcią przeczytam.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też słyszałam o tej pisarce i również ciekawi mnie ta pozycja :) w ogóle widnieje w empiku w dziale dla młodzieży, więc się waham czy jej nie kupić do szkolnej biblioteki, ale nie czytając jej lekkie obawy czy się nadaje dla 7 albo 8 klas. Ale ja kiedyś na pewno po nią sięgnę :)
    http://zaczytanamona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...myślę, że ten przedział wiekowy jak i nieco starszy z średniej szkoły będzie nią mocno zainteresowany :) Bardzo się cieszę! :D

      Usuń
  4. Uwielbiam cały świat krainy czarów, ma coś w sobie niepowtarzalnego, a widzę tu naprawdę bardzo ciekawe podejście do tematu jeśli chodzi o książkę, nie mogę się doczekać aż przeczytam! ^^
    Jak zawsze śliczna recenzja! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger