lipca 30, 2017

Wróć za mną

Wróć za mną
Wydawnictwo: YA!
Autor: A. Meredith Walters
Stron: 400

„Wróć za mną” jest kontynuacją książki „Twoim śladem”. W kluczowym momencie Aubrey zostawia Maxxa, który przedawkował, sprawiając, że był bliski śmierci. Dziewczyna nie mogła znieść tego, że chłopak ciągle wybiera między narkotykami a nią sama. Rozstaje się z nim, stawiając na pierwszym stopniu swoje dobro i szczęście. Kiedyś mogłaby wszystko dla niego poświęcić, lecz to już się skończyło. Maxx mógł w każdym momencie odstawić narkotyki, a mimo to, wolał dalej zażywać dopalacze, wchodzić w świat, w którym nie było zmartwień. Dopiero rozstanie z dziewczyną uświadomiło mu, co zrobił. Wiedział, że musi iść się wyleczyć z uzależnienia, zrobić dla niej, jak i dla swojego brata, gdyż w jego oczach jest wzorem do naśladowania. Gdy Maxx kończy odwyk, postanawia działać, wiedząc, że musi zrobić wszystko, aby pokazać Aubrey, że oboje są dla siebie stworzeni, nie mogą bez siebie żyć. Jednak czy złamane serce dziewczyny na nowo otworzy się dla chłopaka, który je doszczętnie zniszczył?
Następna część losów Aubrey i Maxxa trzyma swój poziom, a rozdziały z perspektywy chłopaka i dziewczyny są ciekawsze niż w pierwszej części. Możemy zrozumieć dogłębnie dwójkę naszych bohaterów i podjęte przez nich decyzje. Doszły przykre sceny, gdy Maxx się zmaga z leczeniem. To wszystko jest smutna i przepiękną historią o walce, o najważniejszą rzecz w życiu, miłość.

10 komentarzy:

  1. Lubię, gdy książka trzymają poziom! Czytałam pierwszą część, więc poznam także dalsze losy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej intryguje tutaj tematyka narkomani i to z jej względów sięgnę po tę książkę, jak i po jej poprzedniczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również sięgnęłam po nią ze względu na poruszany temat :)

      Usuń
  3. Pierwsza część przeczytana, z miłą chęcią sięgnę po następną część po tak dobrej recenzji! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam pierwszej części, ale po opisie drugiego tomu, wiem że po prostu muszę się z nią zapoznać ^^ Brzmi intrygująco i genialnie :) Zostaję na dłużej! :) Pozdrawiam Książkowa Dusza

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam pierwszej części, gdyż kompletnie mijała się z moimi gustami, jeśli chodzi o tematykę etc. Po tę powieść więc również nie sięgnę. Ale recenzja naprawdę ciekawa :)
    Zapraszam do mnie na nową recenzję
    Herbaciane Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa I i II części :)
    Ciekawa recenzja.
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam poprzedniej części tej serii i nie jestem pewna, czy jestem nią zainteresowana. Chyba nie jest w moim guście...

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam pierwszej części, ale jeśli obydwie książki trzymają poziom to chętnie się na nie skuszę. ;)
    Pozdrawiam, Hayles z Our books. Our love

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger