lipca 09, 2018

Kirke.

Kirke


Wydawnictwo: Albatros
Autor: Madeline Miller
Stron: 416



„Kirke” To nie tylko książka z piękna okładka, która sprawia, że się od razu chce sięgnąć po tę pozycję by zajęła miejsce na półce. Przede wszystkim to jej wnętrze zachwyca do takiego stopnia, że czyta to się z wielką ochotą, lekkość z jaką wędruje sie przez fabułe. Spowodowała, że nie mogłam się od niej oderwać, pochłaniała mnie z każdą następną stroną, a ja sama dawno się tak nie czułam, by być pod takim wielkim zachwytem książki. Tytułowa Kirke jest samą córką Heliosa, boga słońca i najsilniejszego tytana spośród wszystkich znanych ludzkości. Jednak w żaden sposób się nie wyróżnia, nie ma siły ojca, nie ma także i charyzmy matki, lecz jest coś w dziewczynie, co sprawia ze samych to bogów przeraża. Posiada czarnoksięską moc, która jest w stanie pokonać nawet same nieśmiertelne bóstwa. Z tego powodu zostaje wygnana, a przed dziewczyną rozpoczyna podróż, podczas której poznaje różnego rodzaju osobowości, będąc sama przy tym narażona na niebezpieczeństwo. Kirke swoją obecnością nieustanie budzi gniew ludzi i samego Olimpu, przez co chcąc uchronić sama siebie i to, co kocha, będzie musiała wziąć sprawy w swoje ręce i każdą przeciwność pokonać z wielką determinacją, nie mogąc w tym czasie popaść w myśli, kim tak naprawdę jest.

Wracając jednak do okładki książki, a także tego co znajduję się pod samą obwolutą muszę przyznać, że to najpiękniejsza pozycja jaka znajduje się wśród moich zbiorów i mam nadzieję, że książki u nas będą właśnie wydawane w tym stylu.


Za możliwość przeczytania książki bardzo dziękuję wydawnictwu:
Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo albatros logo

2 komentarze:

  1. Ja też ostatnio kupiłam tę książkę i przyznaję się bez bicia, że, choć prawie nigdy mi się to nie zdarza, w tym przypadku przeważyła okładka. Treść również wydaje się intrygująca, ale okładka jest absolutnie wspaniała <3 Nie mogę się doczekać, aż się przekonam, co kryje w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wydana jest ta książka. Chcę ją przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger