października 22, 2017

Wybory Niny

Wybory Niny
Wydawnictwo: Wydawnictwo Lira
Stron: 304
Autor: Anna Kekus


Dwudziestoośmioletnia Nina opuściła swój bezpieczny dom w Polsce i z nadzieją na lepsze jutro, wyruszyła, w podróż do Stanów, gdzie ma nadzieje, że ze swoim wykształceniem odnajdzie tam z łatwością prace. Jednak się tak nie dzieje, a jej wykształcenie, jakie zdobyła, na nic się tu nie zda. Pracuje dorywczo w bibliotece, jednak ta praca nie przynosi żadnych dochodów, które jej by pozwoliły żyć, jak i rodzinie, która czeka na nią w Polsce. W międzyczasie poznajemy Damiana Maxwella, który przygotowuje się do kampanii wyborczej z nadzieją, że mu się to uda. Jednak nie będzie to tak łatwe z powodu tego, jaka niesie za sobą przeszłość. Jest właścicielem jednego z najbardziej słynnego klubu w Miami, co w oczach wyborców nie będzie tolerowane. Stara się to przed nimi ukryć i polepszyć swój wizerunek. By pokazać się od najlepszej strony, wpada na pomysł, że znajdzie sobie żonę. Jednak jest problem, gdzie ową idealną kandydatkę na małżonke znajdzie?

Pewnego dnia drogi obojga młodych ludzi krzyżują się. Gdy Damian wraca wieczorem do domu, znajduje w ciężkim stanie dziewczynę pozostawioną na pastwę losu. Długo nie czekając, wzywa pomoc, a dziewczyna trafia do szpitala. Przerażony tą cała sytuacja mężczyzna postanawia się dowiedzieć o jej stanie zdrowia jak najwięcej, a także jej pomóc. Martwiąc się o stan dziewczyny ogromnie, odwiedza ją często, co skutkuje tym, że któregoś razu składa jej propozycje, by to właśnie ona została jego żoną na pokaz.

 Cała książka jest prześwietnie napisana, przez cały czas trzyma poziom, a ja sama nie wiedziałam, kiedy się znalazłam na ostatniej stronie książki, która swoja oryginalną historią przyciągnęła mnie na, tyle że musiałam poznać dalsze losy naszych głównych bohaterów. Gdy cała historia jest napisana z wielką starannością, widać, że autorka poświęciła na tę książkę wiele czasu, by wydać jak najlepiej prezentującą się historię. Dlatego nie ma powodu co do wątpliwości jak po nią sięgnąć samemu i zagłębić się w opowieść o dwójce ludzi, których wspólna przygoda się zaczyna wraz z nami, czytelnikami.

Jestem szczęśliwa, że mogę się z wami podzielić tak ciekawą i dobrze napisana książka, która mam nadzieje, że, jak i mnie, tak i was pochłonie na kilka dobrych godzin czytania. Dlatego z wielką przyjemnością wam ją polecam, gdyż jest to naprawdę dobra książka!

4 komentarze:

  1. Takie historie to ja lubię. Nie czytałam jeszcze książek wydawnictwa Lira. Teraz już wiem od której zacznę :)

    Pozdrawiam. i zapraszam do mnie :)
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    IG @misskatherinesblog (https://www.instagram.com/misskatherinesblog/)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze napisane powieści zawsze są u mnie mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest to raczej rodzaj literatury jaki lubię, więc raczej po nią nie sięgnę, choć trzeba przyznać, że okładka jest piękna i spójna :)
    zaczytanamona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę przeczytać tę książkę ponieważ bardzo miło zaskoczyłam się Przebudzeniem Lukrecji i Owocami Lukrecji.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger