czerwca 13, 2017

Dziewczyna z nagietkowym szalem



Autor: Susan Meissner
Stron: 368
Cena okładkowa: 36,90 zł
Wydawnictwo: Kobiece


Pierwsze co niezwykle mocno urzekło mnie w książce? Okładka. Zakochałam się w niej od pierwszego spojrzenia i nadal nie mogę przestać podziwiać. Drugą rzeczą jest opis oraz tytuł. Obie te rzeczy ogromnie mnie zaintrygowały. Wszystko skończyło się tym, że książkę po prostu musiałam przeczytać.


Muszę przyznać, że mam wielką słabość do książek od wydawnictwa kobiecego. Wszystko to jest spowodowane tym, że jeszcze na żadnej się nie zawiodłam. Ta z kolei pozwoliła mi zapomnieć o całym rzeczywistym świecie na dwa dni i zagłębiać się w ten książkowy, który tak wspaniale wykreowała nam pisarka.


Autorka ukazuję nam losy dwójki kobiet. Ich historię dzieli wiele lat i mogłoby się wydawać, że zupełnie nie mają ze sobą nic wspólnego, gdyby nie on. Nagietkowy szal.

Pierwszą kobietą jest Clara. Straciła ukochanego w tragicznym wypadku i od tamtej pory nie może się z tym pogodzić. Jej losy splatają się z innym mężczyzną, ale tylko z powodu jego choroby, gdyż opiekuję się chorymi imigrantami. To właśnie ten mężczyzna ma ze sobą nagietkowy szal, z którym związana jest tajemnica.


Taryn jest drugą bohaterką przepięknej historii. Przez zupełny przypadek przypomina sobie o szalu, który straciła w dniu tragedii. Gdyż jej mąż zginął w zamachu. Kobieta nie potrafi zapomnieć o tym tragicznym wydarzeniu, w którym straciła ukochaną osobę.


Już teraz można zauważyć ogromne podobieństwo między dwoma kobietami. Niestety obie musiały poznać gorycz straty ukochanego przez siebie człowieka. Jaką rolę w tym wszystkim odgrywa jednak tajemniczy szal? Za jego sprawą kobiety starają zacząć się żyć na nowo, przestają się chować i unikać całego życia. Muszą ruszyć z miejsca i zacząć patrzeć na przyszłość.


Gorąco Wam polecam tę wzruszającą historię. Może i nie jest prostą lekturą, ale mogę obiecać, że na długo zapadnie w naszej pamięci. Kobiety, które wykreowała autorka są cudowne. Od razu je polubiłam. Pozwólcie i sobie przeżyć tę historię.

7 komentarzy:

  1. To wydawnictwo ma cudowne ksiazki! Sama siegam po nie dosyc czesto! Ale akurat ta ksiazke musialam u nich pominac, a Twoja recenzja tylko mnie zachecila zeby ja przeczytac <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, swietna recenzja. Ide jutro kupic

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki Twoim recenzjom zmieniam co rusz nastawienie do takich ksiazek. To juz dzieki Tobie bedzie nastepna kupiona ksiazka o takiej teamtyce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna książka, którą chętnie bym przeczytała! Będę miała na nią oko :D

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam książki tego typu. Ta pozycja zdecydowanie ląduje na mojej liście, książek do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Podróż do krainy książek , Blogger